Wiener osiguranje Vienna Insurance Group a.d. dobitnik je priznanja za projekt internog brendiranja poslodavca kroz promovisanje različitosti za 2019/2020. godinu (Employer Branding & Internal Roll-out).
Ova vrijedna nagrada osvojena je u konkurenciji preko 50 osiguravajućih kuća, članica Grupe, koje dolaze iz 25 zemalja Centralne i Istočne Evrope.
Različitost je jedna od temeljnih vrijednosti koje njeguje Vienna Insurance Group, a koja i na zahtjevnom bh. tržištu Wiener osiguranju VIG predstavlja jednu od osnovnih konkurentskih prednosti.
Priznanja su dodijeljena na VIG HR konferenciji održanoj 20. i 21.01.2020. godine u Beču, na kojoj su pobjednici predstavili svoje projekte. Nagradu su Maji Mišić, rukovodiocu ljudskih resursa Wiener osiguranja VIG, dodijelili mag. Harald Riener, član Uprave VIG grupe i gđa Angela Fleischlig-Tangl iz odjela ljudskih resursa VIG grupe.
U skladu sa HR strategijom Vienna Insurance Group, od 2019. godine za sve članice Grupe je obavezna implementacija koncepta diversity strategije/strategije različitosti. Diversity strategija Wiener osiguranja VIG a.d. bazirana je na tri stuba:
1. Jednake mogućnosti (Equal Opportunities): Podstičemo poslovni uspeh njegujući različitost na način da svi zaposleni imaju jednake mogućnosti pri zapošljavanju, razvoju, unapređenju i zadržavanju, bez obzira na pol, seksualnu orijentaciju ili starost.
2. Ravnoteža između privatnog i poslovnog života (Work – Life Balance): Podržavamo zaposlene u njihovim raznim životnim fazama i događajima na način da im omogućujemo da istovremeno doprinose poslovnom uspjehu i ispunjavaju lične i porodične prioritete i obaveze.
3. Kultura & Identitet (Culture & Identity): Podstičemo uzajamno poštovanje, razumijevanje i komunikaciju kako bi se u potpunosti prihvatile različitosti u obrazovanju, rasi, religiji i kulturi svakog zaposlenog u WO.